Prošle godine kompanija VELUX je objavila kratki film “The Indoor Generation” da bi podigla svijest o važnosti života u zdravim domovima i malim promjenama koje svako može napraviti kako bi poboljšao svoju životnu sredinu i kvalitet vazduha u zatvorenim prostorima.
Ove godine, video je nagrađen sa prestižnom nagradom D&AD 2019.
D&AD Awards izdaje trofeje – takozvane “olovke” – tako da postoji razlog da se lupka s zastavom ako ste među dobitnicima Londonske nagrade, koja se smatra jednom od najvećih kreativnih nagrada na međunarodnoj sceni.
Indoor Generation , u režiji pobjednika Grand Prixa u Cannesu, Martina de Thuraha, već je osvojio velike količine danskih i međunarodnih nagrada: prošle je godine na festivalu The True Award proglašen “filmom godine” i od tada je osvojio još nekoliko značajnih prizanja.
– Naravno da smo ponosni na našu finu olovku. Možete govoriti što želite o nagradama, ali pobjeda na jednom od najprestižnijih svjetskih kreativnih natjecanja dokazuje nam što se svaki dan borimo da pokažemo industriji i tržištu: da zadržimo visoku razinu, kaže Jesper Lysholt, izvršni direktor MediaCom Beyond Advertising, Danska.
Istraživanje je pokazalo da vazduh u zatvorenim prostorima može biti i do pet puta više zagađen nego vazduh vani, ali 77% ispitanika nije svjesno ove činjenice prema globalnom YouGov istraživanju.
Život u vlažnim i memljivim prostorima povećava našu šansu da dobijemo astmu za 40% i ukoliko ne budemo reagovali odmah, rizikujemo da ugrozimo naše zdravlje.
Nova 24/7 generacija zatvorenog prostora, nije svjesna da vazduh unutar naših domova i javnih zatvorenih prostora može biti više zagađen nego vazduh vani. Velika većina ljudi (77%) vjeruje da je vazduh u zatvorenim prostorima isto zagađen ili čistiji nego vazduh vani, a zapravo može biti i do pet puta više zagađen.